Firma TimTech pragnie przedstawić państwu swoją ofertę dotyczącą kompleksowej obsługi informatycznej.
Jest ona oparta na pomocy we wszelkich problemach związanych z bieżącą obsługą placówki w zamian za miesięczna opłatę.
Wysokość abonamentu uzależniona jest od:
- zakresu obowiązków
- ilości obsługiwanych stanowisk
Do zakresu naszych usług należy:
- serwis wyjazdowy do klienta,
- aktualizacja oprogramowania zastosowanego u zamawiającego usługę,
- szkolenie pracowników do nowych opcji używanych programów,
- nieograniczona ilość godzin serwisowych u klienta w godzinach pracy placówki,
- przyjazd do klienta zgodnie z ustalonym czasem reakcji, oraz pomoc zdalna przy wykorzystaniu aplikacji Microcrative (zamawiający nie ponosi żadnych kosztów zakupu oprogramowania do zdalnej administracji)
- naprawa uszkodzonego sprzętu – do 14 dni roboczych,
- dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy,
- instalacja i konfiguracja nowego sprzętu (w tym komputerów, sprzętu peryferyjnego),
- naprawa związana z instalacją i konfiguracją sprzętu będącego integralną częścią sieci komputerowej (klient ponosi jedynie ewentualne koszty wymienionych urządzeń i przeglądów konserwacyjnych urządzeń peryferyjnych),
- serwis gwarancyjny sprzętu zakupionego w firmie TimTech w siedzibie klienta,
- doradztwo w zakresie rozbudowy istniejącej sieci komputerowej,
- doradztwo w zakresie zakupu sprzętu komputerowego.
Naszą specjalizacją jest obsługa placówek służby zdrowia. Firma Timtech jako autoryzowany parter Asseco instaluje i serwisuje oprogramowanie mMedica. W kilku naszych placówkach już dziś wdrożyliśmy system odpowiedzialny za prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej.